ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Γιατί το digital marketing είναι πολύτιμο για τις μικρές επιχειρήσεις

Το τοπίο του ψηφιακού marketing είναι αλήθεια πως διαρκώς αλλάζει και αναπτύσσεται, γι αυτό οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων που αξιοποιούν τα εργαλεία του είναι απαραίτητο να γνωρίζουν τις εξελίξεις αλλά και να φροντίζουν να παραμένουν μπροστά από αυτές.

Όπως μαθαίνετε στα σεμιναρια μαρκετινγκ του Leader School, το digital marketing αφορά στην προσέγγιση δυνητικών -αλλά και ήδη- πελατών στο περιβάλλον του Διαδικτύου.

Περιλαμβάνει όλες τις ψηφιακές πρακτικές marketing που χρησιμοποιούνται για την προσέγγιση των καταναλωτών, συμπεριλαμβανομένων των social media, του email marketing, των διαφημίσεων Google, της βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO), του marketing μηχανών αναζήτησης (SEM), των blogs, του video marketing και λοιπών.

Γιατί λοιπόν, το digital marketing διαδραματίζει τόσο σημαντικό ρόλο για τις μικρές επιχειρήσεις (και τους ελεύθερους επαγγελματίες);

Οι μικρές επιχειρήσεις, λόγω του μεγάλου ανταγωνισμού που υπάρχει μεταξύ τους, έχουν τη μοναδική δυνατότητα να αναπτυχθούν χρησιμοποιώντας το ψηφιακό μάρκετινγκ. Αποτελεί επιτακτική ανάγκη και για τη δική σας μικρή ή προσωπική επιχείρηση να παραμείνετε μπροστά στα μάτια των ανθρώπων που προηγούνται στο Ίντερνετ και να καταφέρετε να ξεχωρίζετε από τους ανταγωνιστές σας. Το digital marketing μπορεί να σας βοηθήσει να κάνετε ακριβώς αυτό.

Ας το παραδεχτούμε. Οι άνθρωποι κάθε ηλικίας είναι συνεχώς online. Όταν δε, αναζητούν κάτι η Google αποτελεί την πρώτη τους στάση. Πόσο εύκολο είναι ο κάθε χρήστης που αναζητά κάτι σχετικό με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας να βρίσκει την ιστοσελίδα σας στα πρώτα αποτελέσματα της αναζήτησής του;

Το basic digital marketing πλέον έχει γίνει σχετικά προσιτό από άποψη κόστους. Μόνο με μια μικρή και ασφαλή επένδυση λίγων ευρώ μπορείτε να δημιουργήσετε μια διαφήμιση στο Facebook ή μια διαφήμιση στη Google ώστε να προσεγγίσετε πολλούς ενδιαφερόμενους χρήστες, που πιθανώς να μετατραπούν σε πιστούς πελάτες σας.

Από πού όμως, να ξεκινήσετε το ταξίδι σας στο digital marketing;

Όταν δοκιμάζετε το ψηφιακό μάρκετινγκ για πρώτη φορά, μπορεί να σας φανεί ως και… τρομακτικό, εκφοβιστικό, συγκεχυμένο. Με λίγη καθοδήγηση ωστόσο και υπομονή, μπορείτε να μάθετε τις καλύτερες τακτικές digital marketing για τις επιχειρήσεις και πώς να πειραματιστείτε με τον σωστό τρόπο. Δείτε παρακάτω ποια είναι τα βασικά κομμάτια του παζλ στο digital marketing που θα σας βοηθήσουν να κάνετε μια καλή αρχή:

Google Ads (Adwords)

Η Google συνιστά το πλέον πολύτιμο ψηφιακό κανάλι προβολής και προώθησης των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας καθώς πετυχαίνει να αναδεικνύει τη δραστηριότητά σας την κατάλληλη στιγμή στον κατάλληλο χρήστη από κάθε σημείο του κόσμου. Γι αυτό το Google Ads (Adwords) αποτελεί το πρώτο βήμα σε μια πορεία επιτυχίας, όπως αυτή που εσείς αναζητάτε. Η διαφήμιση στη Google επιφέρει άμεσο αποτέλεσμα στην αύξηση του πελατολογίου και των πωλήσεων, στο πλαίσιο ενός προϋπολογισμού που καθορίζεται από τις ανάγκες σας.

Facebook Ads

To Facebook αποτελεί -μετά τη Google και το YouTube- το τρίτο δημοφιλέστερο site του κόσμου και παραμένει το πιο δημοφιλές κοινωνικό μέσο στον πλανήτη. Είναι εξαιρετικά σημαντικό εργαλείο στο digital marketing, καθώς το χρησιμοποιούν σε καθημερινή βάση καταναλωτές κάθε ηλικίας από όλο τον κόσμο. Αποκτώντας μια συνεπή ψηφιακή παρουσία στο Facebook και δίνοντας βαρύτητα στη διαφήμιση σάς προσφέρει τη δυνατότητα να προωθήσετε με άμεσο τρόπο τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας στο κοινό  που στοχεύετε με βάση πληθώρα κριτηρίων.

 

SEO

Ο αλγόριθμος της Google ειναι γνωστό πως καθορίζει την κατάταξη των οργανικών αποτελεσμάτων αναζήτησης με βάση ποικίλα κριτήρια, αλλά κυρίως τη σχετικότητα και την ποιότητα. Το SEO (Search Engine Optimization) αφορά στις πρακτικές που εφαρμόζονται σε ένα site ή eshop με σκοπό να βελτιστοποιηθεί και ώστε να αναδειχθεί στα πρώτα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης της Google. Εφαρμόζοντας το SEO θα μπορείτε να προωθήσετε τη δραστηριότητά σας σε περισσότερους ενδιαφερόμενους χρήστες χωρίς επιπλέον κόστος για διαφήμιση.