ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

Ο κάτοχος της Ρολς Ροις του 1930 μιλά στο lefkadapress

Από τα πρώτα αυτοκίνητα – αντίκες που έφτασαν στην Λευκάδα ήταν μία Ρόλς Ρόις του 1930 , που είναι και το παλαιότερο αυτοκίνητο που συμμετέχει στον αγώνα… Ο ιδιοκτήτης του , Νίκος Ζαφείρης, μίλησε στο lefkadapress  με μεγάλη αγάπη γι αυτό αλλά και για τα άλλα του “παιδιά” όπως ονομάζει τα 13 συλλεκτικά του αυτοκίνητα:

“Είναι μία ρόλς ρόις του 1930 και τη διατηρούμε σαν παιδί μας. Την απέκτησα μετά από σκληρή εργασία μια και οι πρόγονοί μου δεν είχαν …ούτε ένα γάιδαρο… Με πολύ δουλειά και σιγά – σιγά απέκτησα αυτό και άλλα 12 ακόμη που είναι και παλαιότερα … Κάποια του 1912, του 1920… κλπ…

  • Η συντήρηση αυτών των αυτοκινήτων θα πρέπει να είναι πολύ επίπονη… οικονομικά…

Είναι πολύ επίπονη, έχετε δίκιο και είναι ένα χόμπι που πρέπει να το αγαπάς επίσης πολύ. Είναι ένας εθισμός. Για να βρούμε ανταλλακτικά δε ψάχνουμε όλο τον πλανήτη. Ευτυχώς που υπάρχει και το internet τώρα …

  • Η ρολς ροις είναι το αγαπημένο σας “παιδί”;

Είναι όλα παιδιά μου και δεν μπορώ να τα ξεχωρίσω μην παρεξηγηθώ κιόλας (χαμογελάει)… Σε κάθε αγώνα παίρνω και ένα διαφορετικό για να μην έχει κανένα παράπονο ότι το αφήνουμε στο γκαράζ.  Η αλήθεια είναι ότι η ρολς ρόις είναι το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο που δεν πρόκειται να σε αφήσει ποτέ…

  • Τι έχετε να θυμηθείτε έντονα από τα ταξίδια σας με αυτά τα αυτοκίνητα;

Έχω να θυμηθώ την Λευκάδα. Που πριν χρόνια είχα έρθει με ένα Baccarat του 1933 για να βαφτίσω τα δύο μου εγγόνια…Έχω λοιπόν μεγάλη συγκίνηση που βρίσκομαι πάλι στην Λευκάδα…  Ήταν ένα 8κύλινδρο μοντέλο… Το αυτοκίνητο που είχε ο Βενιζέλος όταν τον πυροβόλησαν στην Κηφισιά, ο Αλ Καπόνε, και όταν πήγαινε ο Τσώρτσιλ στην Αμερική τον κυκλοφορούσαν με αυτό το μοντέλο. Είμαι πολύ υπερήφανος γι αυτό το αυτοκίνητο.

  • Γνωρίζετε τον πρώτο κάτοχο αυτής της υπέροχης Ρόλς Ρόις;

Βεβαίως τον γνωρίζω. Ήταν ένας Εγγλέζος καπετάνιος. Αυτό το αυτοκίνητο ήταν χωρίς σοφέρ… Το οδηγούσε ο ίδιος. Τα ίδια μοντέλα που είχαν σοφέρ τα ξεχώριζες γιατί είχαν ένα διάφραγμα πίσω από τον οδηγό ώστε να μην έχουν επικοινωνία με τους επιβάτες. Το συγκεκριμένο το οδηγούσε ο ίδιος όταν επέστρεφε από τα καράβια. Εκείνη την εποχή βέβαια αργούσαν , έκαναν χρόνια για να επιστρέψουν από τη θάλασσα… Μετά το πήρε ένας πολύ σχολαστικός κάτοχος που κρατούσε ημερολόγιο, το οποίο έχω, ακόμη και για το πόσο βενζίνη έβαζε και το δικαιολογούσε κιόλας. Εγώ είμαι ο τρίτος κάτοχος…

Βιβιάννα Βαρδή