ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΟΙ «ΘΥΓΑΤΕΡΕΣ» ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ

Του Θανάση Αγγελή Αν από αύριο τα ΜΜΕ ( ηλεκτρονικά και έντυπα) μας έλεγαν σε καθημερινή βάση ότι τα φύκια είναι η καλύτερη τροφή για τον άνθρωπο, στην αρχή θα υπήρχε κάποια δυσπιστία. Αν όμως μας έλεγαν ότι, σύμφωνα με την γνώμη του καθηγητή κ. Τυχάρπαστου σε έρευνα που πραγματοποίησε με τον διεθνούς φήμης βραβευμένου ερευνητή κ. Βαν Χούφτεν  Προέδρου της Μ.Κ.Ο ΦΥΚΙΟΝ  L.T.D μειώνουν την χοληστερίνη, λειτουργούν ως αφροδισιακό, μειώνουν την τριχόπτωση, εξαφανίζουν τις ρυτίδες και το κυριότερο ότι οι φτωχοί μπορούν να γίνουν πλούσιοι, εμπορευόμενοι τα φυκοκόπρανά τους, η δυσπιστία θα γινόταν κοπρολαγνεία ελπίδας. Μάλιστα για να μην υπάρξει αντίδραση από τις φυτολογικές κρατικοχρηματοδοτούμενες οργανώσεις για έγκλημα κατά των φυκιών, αυτές θα λάμβαναν ως επιπλέον δώρο πέρα από κρυφά κονδύλια, φύκια με οικολογικό χρώμα αντί ζωικής μετάξης, χωρίς να φονεύονται άκακοι μεταξοσκώληκες  . Το αν θα αλληλοφονεύονταν φυκιοσυλλέκτες σε διαμάχες κατά την διάρκεια της συγκομιδής, είναι δευτερεύον γεγονός. Τα περισσότερα ΜΜΕ είναι θυγατρικές εταιρείες που ανήκουν στην μεγάλη μαμά που λέγεται παγκοσμιοποίηση. Αν κάποιος προσέξει τον τρόπο που πλασάρουν την όποια είδηση και διαθέτει κοινό νου θα καταλάβει το «παιχνίδι» που παίζουν, σύμφωνα με τις εντολές. Μια αναδρομή στο παρελθόν, σε ότι έχει σχέση με το πολιτικό συστημικό κατεστημένο, θα καταδείξει την ανακύκλωση της καθυστικίας τάξης από την μεταπολίτευση και μετά. Υποτίθεται ότι ψάχνουν την Ιθάκη αλλά παρκάρουν στην Μύκονο….. Δημιούργησαν μια κοινωνία που με το ένα χέρι αυνανίζεται και με το άλλο εισπράττει χρήμα για να το ξοδέψει στο διάλλειμα και με τα δύο. Είδηση στα ΜΜΕ: Μαδρίτη, χειμώνας με ένα βαθμό πάνω από το μηδέν, το κατάστημα Desigual (φίρμα) κάνει την εξής προσφορά: Μπες γυμνός και βγες ντυμένος για τους εκατό πρώτους. Αποτέλεσμα, ώρες πριν ανοίξει η πόρτα, πολλές δεκάδες γυμνών ( άνδρες, γυναίκες) στην ουρά για μια δωρεάν φορεσιά. Το ίδιο συνέβη πρόσφατα στην Γερμανία στα σύνορα με την Δανία. Σούπερ Μάρκετ θα έδινε τρόφιμα αξίας 220 ευρώ στους εκατό πρώτους γυμνούς πελάτες. Αποτέλεσμα, χαμός στην είσοδο από τσίτσιδους του πλούσιου βιομηχανικού βορρά. Οι Γερμανοί λένε ότι αυτοί που πήγαν ήταν Δανοί……. Ο εξευτελισμός του ανθρώπου ως κύρια είδηση στα Μ.Μ.Ε. με απώτερο σκοπό τη διαφήμιση. Στην χώρα μας προς το παρόν δεν έχεις συμβεί, γιατί απλά εμείς στα ξενυχτάδικα μπαίνουμε ντυμένοι και βγαίνουμε γυμνοί-ες, αφού πρώτα τιμήσουμε την μπάρα με την ξέκωλη γύμνια. Θυμηθείτε τι τηλεοπτικός χρόνος δόθηκε, ως κατακραυγή υποτίθεται, για να διαφημιστεί στην ουσία η τσόντα της Τζούλιας εν μέσω χρεοκοπίας…Αυτά βέβαια δεν συμβαίνουν σε υποβαθμισμένες χώρες της Αφρικής αλλά στην Ε.Ε των μορφωμένων πολιτών με τα πολλά πτυχία. Κάθε μέρα χάνονται οκτώ άνθρωποι στον δρόμο από τροχαία και εγκληματικές ενέργειες στην Ελλάδα χωρίς να δίνεται στις περιπτώσεις αυτές η είδηση της γενοκτονίας μας. Αν όμως μόλις η κοκκινοσκουφίτσα πετάξει έξω τον γαλακτοφόρο μαστό της ή ο Φιλήδονας κουνήσει τα οπίσθιά του, γίνεται χαμός για την ενημέρωση του όχλου. Τελικά ποιους βολεύουν όλα αυτά που οδηγούν ολόκληρους λαούς σε μανιοκαταθλιπτική ή πλήρη αδιαφορία για ότι μέλει γενέσθαι; Έμαθε ποτέ ο Ελληνικός λαός τι σημαίνει μνημόνιο Α’, Β», Γ’ ; Αν είχατε δανείσει σε κάποιον χρήματα και αυτός σας τα επέστρεφε θα του απαγορεύατε να τα έχει δανειστεί από κάποιον άλλον; Αυτό έχουμε υπογράψει στα Μνημόνια! Και όμως γι αυτό το τόσο σοβαρό θέμα τα Μ.Μ.Ε. απέφευγαν επιμελώς να ενημερώσουν τον κόσμο, ίσως γιατί κάποιος αφελής πιθανόν να έλεγε ότι « μήπως το δανεικό χρήμα είναι το μέσον πίεσης για κάποιον άλλον σκοπό;» Μήπως μας πούλησαν φύκια για μεταξωτές κορδέλες οι θυγατέρες της ενημέρωσης;