ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ, ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΚΟΡΟΪΔΙΑ

Λίγα 24ωρα μετά την επίσκεψη – κοροϊδία του Υφυπουργού Υποδομών κ. Γιάννη Μαγκριώτη στην Ήπειρο,  αναδείχτηκαν στο σύνολό τους τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Ιόνια Οδός (στην οποία έχει υλοποιηθεί μόλις των 30% των προβλεπόμενων συμβατικών εργασιών)  και ταυτόχρονα οι ευθύνες που βαραίνουν για τις καθυστερήσεις στην εξέλιξη των εργασιών, τη σημερινή Κυβέρνηση.   Στη Βουλή συζητήθηκε το βράδυ της 14ης Μαρτίου, η επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή Ιωαννίνων και τομεάρχη της Νέας Δημοκρατίας κ. Σταύρου Καλογιάννη, ο οποίος  αποκάλυψε τον εμπαιγμό που υφίστανται οι κάτοικοι της Βορειοδυτικής Ελλάδας και τις τεράστιες ευθύνες που έχει η Κυβέρνηση, για την στασιμότητα που υπάρχει στην Ιόνια Οδό, αλλά και εν γένει στα δημόσια έργα. Οι απαντήσεις που έδωσε   ο Υφυπουργός κ. Γιάννης Μαγκριώτης, όχι μόνο δεν έπεισαν, αλλά ενίσχυσαν ακόμη περαιτέρω την ανησυχία για την τύχη του οδικού άξονα, καθώς δεν ανέλαβε καμιά δέσμευση για την πορεία του έργου.   Το αποτέλεσμα των απαντήσεων του κ. Μαγκριώτη στη Βουλή ήταν τέτοιο, που εξανάγκασε ακόμη και βουλευτές του ΠΑΣΟΚ να καταθέσουν ερώτηση προς τον Υπουργό κ. Δημήτρη Ρέππα, επιβεβαιώνοντας την άποψη της Νέας Δημοκρατίας για «μεγάλες καθυστερήσεις και ολιγωρία» στην κατασκευή του Δυτικού Άξονα, και καλώντας να τον χαρακτηρίσει ως έργο «πρώτης προτεραιότητας».   Η κατασκευή των πέντε μεγάλων αυτοκινητόδρομων, είναι η μεγαλύτερη αναπτυξιακή επένδυση των τελευταίων δεκαετιών, ύψους 8,5 δις ευρώ, με ελάχιστη εθνική συμμετοχή της τάξης του 12%.   Αντί η κυβέρνηση να ψάχνει δήθεν επενδύσεις στα Εμιράτα, ας ασχοληθεί επιτέλους με τις συμβάσεις παραχώρησης των αυτοκινητόδρομων, στις οποίες έχουν διασφαλιστεί από την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, πολύτιμα ιδιωτικά κεφάλαια ύψους των 7 δις Ευρώ.   Και ας ξεκαθαρίσει επιτέλους η κυβέρνηση τι πρόκειται να κάνει το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, για να ξεκινήσουν οι εργασίες κατασκευής σε όλο το μήκος της Ιόνιας Οδού.     ΝΟ.Δ.Ε. ΛΕΥΚΑΔΟΣ