ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΝΕΙΔΙΚΕΥΤΩΝ!!!

Το Υπουργείο Παιδείας δηλώνει πώς η Ειδική Αγωγή αποτελεί τον πιο ευαίσθητο τομέα της εκπαίδευσης δυστυχώς όμως, πράττει αντίθετα και στοχεύει στην αποδόμηση της.
Τον περασμένο Αύγουστο ψηφίστηκε από την Βουλή μία τροπολογία που δίνει το δικαίωμα να τοποθετούνται σε δομές Ειδικής Αγωγής (Ειδικά Σχολεία, Τμήματα Ένταξης, Παράλληλη Στήριξη) εκπαιδευτικοί ακόμα και ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ στην εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Οι υπεράριθμοι αυτοί εκπαιδευτικοί προέκυψαν από υπουργικές αποφάσεις με συμπτύξεις τμημάτων και μείωση διδακτικού ωραρίου και έχουν πλέον την δυνατότητα να συμπληρώνουν το διδακτικό τους ωράριο κάνοντας διδασκαλία σε μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Η παρούσα κατάσταση προσβάλει το θεμελιώδες δικαίωμα των μαθητών ΑΜΕΑ για δίκαιη και ίση εκπαίδευση και δικαιώματα που έχουν κατακτηθεί μετά από πολλούς αγώνες ατόμων ΑΜΕΑ και εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής.
Το κακό δεν σταματά εκεί! Την Τετάρτη 29 Μαρτίου 2017 ψηφίστηκε νέα αιφνίδια τροπολογία σε σχέδιο νόμου του Υπουργείου Οικονομικών (!) και αφορά την κατάρτιση πινάκων πρόσληψης σε δομές Ειδικής Αγωγής. Συγκεκριμένα, εξισώνεται-απαξιώνεται το βασικό πτυχίο Ειδικής Αγωγής με Μεταπτυχιακές και Διδακτορικές σπουδές όπως επίσης και με ολιγόωρα σεμινάρια ή απλά και μόνο με προϋπηρεσία στην Ειδική Αγωγή πράγμα που δεν γίνεται σε κανένα άλλο κλάδο! Δεν νοείται εξειδίκευση σε έναν τομέα χωρίς βασικό πτυχίο!

Ακόμα, σε αντίθεση με τις ως τώρα διακηρύξεις του Υπουργείου προαναγγέλλεται ότι ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2019! ενώ ήδη καταμετρώνται 31.744 συνταξιοδοτήσεις από το 2010 μέχρι σήμερα!

Για την Ειδική Αγωγή η κατάσταση είναι ΕΞΟΥΘΕΝΩΤΙΚΗ, αφού μένουμε για 15 χρόνια ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ σπάζοντας κάθε ρεκόρ συμβασιούχων, που καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες αναπληρώνοντας ουσιαστικά τους εαυτούς μας. Αυτό έχει σοβαρό αντίκτυπο και στους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, οι οποίοι κάθε χρόνο αναγκάζονται να προσαρμοστούν με νέο εκπαιδευτικό προσωπικό. Το γεγονός αυτό δυσχεραίνει σε μεγάλο βαθμό την μορφωτική εξέλιξη των μαθητών.

Τέλος, οι τωρινοί δημοσιονομικοί περιορισμοί δεν μπορούν να διαγράψουν την επί χρόνια γνωστή κατάσταση απουσίας διορισμών, την πολυετή ομηρία σε καθεστώς αναπλήρωσης, την υποβάθμιση των πανεπιστημιακών σπουδών και το επί πληρωμή κυνήγι προσόντων για μια προσωρινή θέση …8μηνης, επισφαλούς εργασίας!

● Απαιτούμε να αποσυρθεί η συγκεκριμένη τροπολογία που ανοίγει ξανά τον δρόμο για την απαξίωση του βασικού πτυχίου των τμημάτων ειδικής αγωγής.
● Υπερασπιζόμαστε τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών με αναπηρία η/ και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
● Αγωνιζόμαστε για τα επαγγελματικά δικαιώματα των εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης

«Αόρατοι» Εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής