ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

To 2017 ήταν η καλύτερη χρονιά για την μαρίνα Λευκάδος – Μεγάλο αγκάθι η ψήφιση του φόρου στα σκάφη

Σε κλίμα ευφορίας οι άνθρωποι της μαρίνας Λευκάδας έκοψαν την καθιερωμένη πίτα της χρονιάς παρουσία τόσο των διευθυντικών στελεχών της μαρίνας με επικεφαλής τον Γενικό Διευθυντή του Ομίλου Κ& G Διαχείριση Μαρινών Ελλάδας Α.Ε, Νίκο Κουτσοδόντη, όσο και των παραγόντων της Λευκάδας , το δήμαρχο, το Λιμενάρχη, το διοικητή της Πυροσβεστικής και φυσικά των εργαζομένων αλλά και των επιχειρηματιών της μαρίνας. Το  κλίμα ήταν το καλύτερο των τελευταίων ετών μια και όπως δήλωσε και στο lefkadapress o κ. Κουτσοδόντης το 2017 ήταν η καλύτερη χρονιά για την μαρίνα Λευκάδας αλλά και τις άλλες μαρίνες του Ομίλου.

 

Τυχερός  ο Χρήστος Σέρβος, αναπληρωτής Διευθυντής της μαρίνας ο οποίος μαζί με το φλουρί πήρε ως δώρο και χρηματικό ποσόν. Και η ανθρώπινη στιγμή της εκδήλωσης ήταν σίγουρα αυτή που ο διευθυντής της μαρίνας Λευκάδας, Σπύρος Δαλός, μη μπορώντας να κρατήσει τα δάκρυά του , ευχαρίστησε τους εργαζόμενους οι οποίοι ξεπέρασαν τον εαυτό τους ώστε το περασμένο καλοκαίρι να θεωρηθεί το καλύτερο από τότε που φτιάχτηκε η μαρίνα. ” Χωρίς τους εργαζόμενους μας δεν θα μπορούσαμε να καταφέρουμε τίποτε”, είπε ο κ. Δαλός . Για άλλη μια χρονιά δε το σέρβις στο ξενοδοχείο ΙΑΝΟΣ αποδείχτηκε άψογο.

 

Νίκος Κουτσοδόντης 

“Το 2017 ήταν η καλύτερη χρονιά από τότε που φτιάχτηκε η μαρίνα. Το ίδιος συνέβη και με τις άλλες μαρίνες “, θα μας πει ο Γενικός Διευθυντής του Ομίλου, Νίκος Κουτσοδόντης. Στην ερώτησή μας για το τι προβλέπει για το 2018 φάνηκε ιδιαίτερα επιφυλακτικός. ” Για το 2018 είμαστε επιφυλακτικοί. Και αυτό γιατί ψηφίστηκε τελικά ο νόμος που βάζουν τέλη στα σκάφη . Και πέρυσι που ξαναβρεθήκαμε είχα εκφράσει την ανησυχία μου για το αν θα συμβεί κάτι τέτοιο. Δυστυχώς επαληθεύτηκα.  Πρέπει να ξέρετε ότι έχουμε δώσει μάχη με τα αρμόδια υπουργεία ότι δεν πρέπει να εφαρμοστεί κάτι τέτοιο διότι όχι μόνο δεν θα κερδίσει το κράτος αλλά αντίθετα θα χάσει. Έχουμε έτοιμες μελέτες που το αποδεικνύει αυτό. Ουδέποτε και κανείς δε ζήτησε να δει αυτές τις μελέτες. Το χειρότερο απ όλα είναι ότι η νοοτροπία ορισμένων στα υπουργεία είναι πως “αν δεν πληρώσει κάποιος να σηκωθεί να φύγει“. Αν όμως φύγουν αυτά τα σκάφη θα πάψουν να δουλεύουν οι τεχνικοί, τα σούπερ μάρκετ, οι βενζινάδες, μια κοινωνία ολόκληρη που δουλεύει γύρω από τα σκάφη. Και φυσικά οι μαρίνες δεν θα μπορέσουν να εκπληρώσουν τις υποχρεώσεις τους απέναντι στους δήμους, το κράτος. Περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει αν και είναι δεδομένο και δεν πιστεύουμε ότι μπορεί να ξεπεραστεί μια και είναι νόμος που ήδη ψηφίστηκε. Περιμένουμε την υπουργική απόφαση που θα καθορίζει τις λεπτομέρειες. Αυτό που με ανησυχεί είναι η νοοτροπία αυτών των ανθρώπων. Οι οποίοι από την μία μιλούν για το πως θα φέρουν και θα κρατήσουν τους ξένους στην Ελλάδα , ώστε να δουλέψει ο τουρισμός, η μοναδική βιομηχανία που μας έχει απομείνει, κάνουν ότι μπορούν για να τους διώξουν”