ΔΙΕΘΝΗ

Δεν ξέρει κανείς τι απέγινε το μοιραίο αεροπλάνο -Σενάρια πως είχε την τύχη του Helios

Στις ομάδες έρευνας και διάσωσης, που αναζητούν ίχνη του αεροσκάφους της Malaysia Airlines, που αγνοείται από την Παρασκευή το βράδυ, σήμανε συναγερμός όταν έγινε γνωστό πως κινεζικός δορυφόρος εντόπισε αντικείμενα 13 επί 18 μέτρα, 14 επί 19 μέτρα και 24 επί 22 μέτρα στη θάλασσα. Αμέσως έσπευσαν στο σημείο για να διαπιστώσουν αν πρόκειται για συντρίμμια της μοιραίας πτήσης, ωστόσο για ακόμα μία φορά τα ίχνη αυτά δεν ήταν από το Boeing.

 

 

Δυο βιετναμέζικα αεροπλάνα έσπευσαν στην περιοχή, ερεύνησαν για συντρίμμια στη θάλασσα της Νότιας Κίνας αλλά δεν βρήκαν τίποτα, μετέδωσε δημοσιογράφος του πρακτορείου Reuters που βρισκόταν σε ένα από τα ερευνητικά αεροσκάφη. Μάλιστα, όπως ανέφερε ο δημοσιογράφος, πέταξε με το εμπορικό αεροσκάφος τύπου Antonov 26 επί τρεις ώρες.

 

Ο επικεφαλής της Πολιτικής Αεροπορίας της Κίνας ξεκαθάρισε ότι δεν υπάρχουν αποδείξεις ότι τα αντικείμενα που επιπλέουν στη Θάλασσα της Νότιας Κίνας συνδέονται με το αεροσκάφος της Malaysia Airlines.

 

Το σενάριο αποσυμπίεσης της καμπίνας των πιλότων

 

Σύμφωνα, με τη νέα εκδοχή που θεωρείται αρκετά πιθανή και παρουσιάζεται από το βρετανικό δίκτυο Skynews, λίγη ώρα μετά την απογείωση σημειώθηκε ξαφνική αποσυμπίεση στον θάλαμο του πιλοτηρίου.

 

Οπως μεταδίδει το κανάλι, οι Αρχές εξετάζουν το ενδεχόμενο οι πιλότοι να αντιμετώπισαν κάποιο πρόβλημα λίγο μετά την απογείωση από το αεροδρόμιο της Κουάλα Λουμπούρ, το οποίο οδήγησε σε ξαφνική αποσυμπίεση μέσα στην καμπίνα του αεροσκάφους, όπως ακριβώς είχε συμβεί και με τη συντριβή του Boeing της κυπριακής εταιρείας Helios, στο Γραμματικό της Αττικής, το 2005.

 

Μάλιστα, δημοσιογράφος του τηλεοπτικού δικτύου παρουσίασε μια εξομοίωση πτήσης με αεροσκάφος Boeing 737, παρόμοιο με εκείνο της πτήσης ΜΗ 370, που αγνοείται.

 

Ο κυβερνήτης Αλιστερ Ρόζενσαϊν, ο οποίος εκτέλεσε την προσομοίωση, έκανε μια αναπαράσταση των συνθηκών που προκαλεί μια ξαφνική αποσυμπίεση στο εσωτερικό του αεροσκάφους.

 

Αναπαριστώντας ξαφνική αποσυμπίεση στο πιλοτήριο ο κυβερνήτης δήλωσε πως οι μάσκες οξυγόνου πέφτουν ώστε να τις φορέσουν οι πιλότοι, ωστόσο οι Μαλαίσιοι πιλότοι προτίμησαν να στρίψουν το αεροσκάφος επιχειρώντας να επιστρέψουν στην Κουάλα Λουμπούρ, προφανώς γιατί διαπίστωσαν κάποιο πρόβλημα.

 

Ωστόσο, το αεροπλάνο άρχισε να στρίβει και να κατευθύνεται δυτικά, παραμένοντας στο ίδιο υψόμετρο και σπαταλώντας τα καύσιμά του. Σύμφωνα με τα όσα ισχυρίζεται ο κυβερνήτης Αλιστερ Ρόζενσαϊν, όταν οι πιλότοι έχασαν τις αισθήσεις του το αεροπλάνο είχε καύσιμα για να διανύσει 3.000 μίλια.

 

Δεν έχουν τέλος τα σενάρια για την κατεύθυνση που ακολούθησε το αεροπλάνο -Τώρα το… στέλνουν Αυστραλία

 

Σύμφωνα με τη Wall Street Journal, Αμερικανοί ερευνητές πιστεύουν πως το Boeing συνέχισε να βρίσκεται στον αέρα για τουλάχιστον τέσσερις ώρες αφού χάθηκε από τα ραντάρ της πολιτικής αεροπορίας, κάτι που πρακτικά σημαίνει πως το αγνοούμενο Boeing μπορεί να βρίσκεται και στην Αυστραλία.

 

Οι μαρτυρίες περιπλέκουν τα πράγματα

 

Τη στιγμή που οι έρευνες συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό, ένας άνδρας που εργάζεται σε εξέδρα άντλησης πετρελαίου υποστηρίζει ότι είδε το αεροσκάφος τυλιγμένο στις φλόγες να καταλήγει στη θάλασσα.

 

Οπως αναφέρει το αμερικανικό δίκτυο ABC ο Μάικλ ΜακΚέι έστειλε επιστολή αρχικά στην εταιρεία όπου εργάζεται και στη συνέχεια στις αρχές του Βιετνάμ αναφέροντας όσα είδε.

 

«Πιστεύω ότι είδα το αεροσκάφος των Malaysia Airlines να πέφτει. Η ώρα είναι ακριβής. Είδα το αεροπλάνο να φλέγεται και να πέφτει ακέραιο στη θάλασσα, μέχρι που οι φλόγες έσβησαν έπειτα από 10 – 15 δευτερόλεπτα» γράφει στην επιστολή του ο ΜακΚέι.

 

Οι αρχές του Βιετνάμ επιβεβαίωσαν πως έλαβαν την αναφορά του εργαζομένου, ωστόσο έπειτα από έρευνα δήλωσαν πως δεν εντόπισαν τίποτα σχετικό με το αεροσκάφος που εξαφανίστηκε.

 

 

 

Πηγή: iefimerida.gr