ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

«Λευκάδα, το απόλυτο γαλάζιο», ο νέος τουριστικός οδηγός της Λευκάδας

Στην αίθουσα των συνεδριάσεων παρουσιάστηκε σήμερα το απόγευμα 7/3/2016 ο νέος τουριστικός οδηγός της Λευκάδας με τίτλο «Λευκάδα, το απόλυτο γαλάζιο». Στην παρουσίαση παραβρέθηκαν μέλη της δημοτικής αρχής , φορείς του τουριστικού τομέα, ο αντιπεριφερειάρχης κ.Χαλκιάς, ο αντιπρόεδρος του Πνευματικού Κέντρου κ. Αρβανίτης, εκπρόσωπος την Ι.Μ. Λευκάδας και Ιθάκης καθώς και απλός κόσμος.

Η εκδήλωση ξεκίνησε με την ομιλία του δημάρχου ,Κωνσταντίνου Δρακονταειδή, ο οποίος τόνισε ότι όλη αυτή η προσπάθεια γίνετε με σκοπό να βελτιωθούν οι ως τώρα προσπάθειες και όχι ανταγωνιστικά, για την επιτυχία πρέπει να μάθουμε να συνεργαζόμαστε και να συνομιλούμε με όλους τους φορείς, αλλά δεν μπορούμε να μιλάμε για τουρισμό εάν δεν υπάρχουν οι βασικές υποδομές, όπως η ύδρευση και η αποχέτευση. Στη συνέχεια μίλησε ο κ. Γεωργάκης λέγοντας πως ο οδηγός ενημερώνει ικανοποιητικά τον αναγνώστη και προσπαθεί να προβάλει την ορεινή Λευκάδα, με την καταγραφή των μονοπατιών την σήμανσή τους και την προβολή τους σε ευρωπαϊκούς χάρτες, την ανάπτυξη του αγροτουρισμού καθώς και τον εκκλησιαστικό τουρισμό. Μετά ο λόγος δόθηκε στον εκδότη κ. Θερμό που μίλησε για θέματα προβολής του νησιού. Ο νέος οδηγός , είπε , έχει μια ζωντανή και ευχάριστη σελιδοποίηση καλής ποιότητας που έρχεται σε συνεργασία με όλα τα υπόλοιπα μέσα προβολής που υπάρχουν γι’ αυτό πρέπει να γίνει εργαλείο δουλειάς. Αναφέρθηκε επίσης σε ένα γραφείο τουρισμού που σκοπεύει να ιδρύσει ο δήμος και έτσι να υπάρξει καλύτερη οργάνωση και συνεννόηση που σήμερα λείπει.

Ακολούθησε διάλογος με το κοινό με τον κ. Γράψα πρόεδρο της ένωσης ξενοδόχων να λέει ότι ο τουριστικός οδηγός είναι άψογος αλλά δεν συμπυκνώνει αυτά που ο δήμος θέλει να προβάλει στο εξώφυλλο και ότι όλοι οι φορείς ακολουθούν διαφορετικά μονοπάτια τα οποία δεν τέμνονται. Στην συνέχεια ο κ. Γιαννουλάτος , πιστοποιημένος σύμβουλος της google ανακοίνωσε ότι τα στατιστικά δείχνουν την Λευκάδα πολύ χαμηλά στις αναζητήσεις των χρηστών με μία μικρή αύξηση την περίοδο των σεισμών και ο μόνος τρόπος να ακουστεί περισσότερο το νησί είναι το διαδίκτυο. Το λόγο πήρε και ο αντιπεριφερειάρχης κ. Χαλκιάς τονίζοντας την σημαντικότητα του διαδικτύου στην προβολή του νησιού αλλά παράλληλα και την χρησιμότητα του έντυπου οδηγού.

Συνολικά τυπώθηκαν 8000 οδηγοί , 4000 στην Ελληνική γλώσσα και 4000 στην Αγγλική, και το κόστος τους ανέρχεται στις 15000€.